Læs mere

Kvalitet

I Altiden arbejder vi målrettet med kvalitet og kvalitetsforbedringer.

Vi har vores eget ISO-certificerede kvalitetssystem, som sikrer at vi opfylder alle krav, som stilles til de ydelser vi leverer.

Som eksempel har vi:

  • Introduktionsplan for alle medarbejdere
  • Faglige evidensbaserede beskrivelser af arbejdsmetoder
  • Systematisk registrering af utilsigtede hændelser og opfølgning med handleplaner
  • Intern kontrol
  • Årlige brugerundersøgelser og pårørendeundersøgelser
  • Tværfaglige mødefora
  • Bæredygtigt og udviklingsorienteret samarbejde med kommunerne

ISO certificering

Altiden har valgt at foretage kvalitetsstyring i henhold til det internationale kvalitetssystem, ISO 9001. Vi blev ISO certificeret første gang efter ISO 9001:2008 den 25. maj 2011. I 2017 blev vi opgradet og certificeret efter ISO 9001:2015

Det betyder, at vi:

  • Klart beskriver vores praksis i procedurer, instrukser og vejledninger
  • Kontinuerligt arbejder med udvikling.
  • Gennemfører regelmæssige interne og eksterne revisioner i henhold til ISO-standarden
  • Opfylder myndighedernes krav til kvalitetsstyring i sundhedsvæsenet

Læs mere om ISO på www.ds.dk

3e4d6c7ae71e5e950c32e3aba9c842a844444444444444444444444444444